کد خبر: ۱۰۱۲۵۸
۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳
0
روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد برای سومین بار موفق به دریافت استاندارد ISO 10004:2012 در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان شد.
پول‌نیوز - ​روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد برای سومین بار موفق به دریافت استاندارد  ISO 10004:2012 در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک به‌جهت انجام اقدامات موثر در خصوص جلب رضایتمندی مشتریان و سنجش آن به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای افزایش اثربخشی، پس از انجام ممیزی‌های لازم توسط شرکت  ACS انگلستان، موفق شد استانداردISO 10004:2012    را برای سومین دوره متوالی تمدید کند.

این بانک در جهت جلب رضایت مشتریان همواره در اندیشه نوآوری، ارایه محصولات و خدمات جدید، مشتری‌مداری، برقراری ارتباط موثر با مشتریان از طریق استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، جمع‌آوری و بهره‌مندی از پیشنهادهای اثربخش از طریق انجام  نظرسنجی‌های مختلف از جامعه مشتریان به‌صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده و ... است. تا آنجا که از شعار" حق با مشتری است " عبور کرده و پیام "مشتری ذات بانک است" را سرلوحه امور خود قرار داده‌است.

گفتنی است بانک‌پاسارگاد از طریق مرکز اطلا‌ع‌رسانی خود به شماره 82898289 و سیستم بازخورد در سایت به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرها و پیشنهادهای مشتریان گرامی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: