کد خبر: ۲۹۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران ارشد بانک انصار
پول‌نیوز - طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد که طی  4 سال گذشته باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان و عموم مردم سئوالات خود را از آقای فروتن قائم مقام بانک، معاونین و مدیران کل مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند، از روز یکشنبه 18 آذرماه سالجاری، با پاسخگویی آقای مهندس نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات متقاضیان آغاز می شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در راستای اجرای راهبرد مشتری گرایی بانک انصار که به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده ها  صورت می‌گیرد، طرح گفتگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفتگوی مدیرکل بازاریابی در تاریخ 18 آذرماه از ساعت 10 تا 11.30 آغاز و با گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در تاریخ 9 دی ماه سالجاری در بازه زمانی مشابه به پایان می‌رسد.

شایان ذکراست که این طرح بر اساس جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می توانند با معاونین و مدیران کل بانک در تاریخ ها و زمان های تعیین شده از طریق شماره تلفن 096300 مرکز خدمات مشتریان گفتگو کنند.

گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران ارشد بانک انصار
برچسب ها: بانک انصار ، مشتری ، مشتری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: