کد خبر: ۲۸۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۱
طراحی ایتالیایی نیز مورد دیگری است که تاکید سکتور بر آن اشاره به ویژگی های سبک اثرگذار ایتالیایی در دنیای مد دارد. از این رو محصولات سکتور دارای روح اصیل ایتالیایی در طراحی خود هستند.

پول نیوز؛ مازیاردانیالی- با آنکه محصولات لوکس هیچگاه جذابیت و مخاطبان خود را در بازار زمان سنج ها از دست نمی دهند اما سهم چشمگیری از این تجارت پرسود در اختیار محصولاتی قرار دارد که در رده قیمتی متوسط و ارزان قرار دارند. حال در چنین شرایطی کسب و کارهای نوپا و آنهایی که تازه وارد میدان رقابت شده اند تلاش می کنند تا با ارائه محصولاتی با کیفیت و در عین حال خوش قیمت، موفقیت فعالیت اقتصادی خود را تضمین کنند. از این رو برندهایی شکل می گیرند که شاید ویژگی سابقه را همراه خود نداشته باشند اما راهبرد آنها برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان موجب شده تا تولیدات آنها به طور جدی قابلیت رقابت با برترین نام های بازار بین المللی ساعت را نیز داشته باشد.

پس اگر برای خرید یک زمانسنج با کیفیت روانه مراکز خرید می شوید یا اینکه فروشگاه های آنلاین را جستجو می کنید، هنگام مواجهه با برندهایی که تا پیش از این نام آنها را نشنیده اید شتاب زده عمل نکنید و با یک جستجوی ساده در گوگل با نوع کسب و کار و کیفیت تولیدات آنها آشنا شوید. در این هنگام ممکن است موفق شوید با هزینه ای به مراتب کمتر یک محصول باکیفیت همراه با گارانتی معتبر را برای خود تهیه کنید.

یکی از نمونه های مناسب برای آنچه که طرح شد برند "سکتور(SECTOR)" است. در اطلاعاتی که روی وب سایت کمپانی نامبرده قرار دارد به این نکته اشاره شده که ریشه های فعالیت سکتور به سال 1973 باز می گردد و راهبرد کمپانی بر سه اصل استوار شده است: سکتور بدون محدودیت، فناناپذیر  و طراحی ایتالیایی.

همانطور که عنوان شد سال 1973 به عنوان زمان شروع فعالیت سکتور مورد اشاره قرار گرفته اما به واقع تا سال 2006 فعالیت چشمگیری در بازار از سوی این برند ثبت نشده است. در سال 2001 گروه اوپرا که از زیرمجموعه های گروه مطرح بولگاری است بخش اعظم سهام سکتور رو خریداری کرد اما مهمترین رویداد در تاریخ سکتور طی سال 2006 به ثبت رسید. در آن زمان 100 درصد سهام سکتور به مالکیت گروه موره لاتو درآمد.

سکتور؛ فناناپذیر ایتالیایی! (+عکس)

موره لاتو بزرگترین گروه ایتالیایی تولید کننده ساعت، تجهیزات جانبی و جواهرات است و این زمینه را برای عرضه محصولات سکتور در بازار جهانی ساعت فراهم کرد.

سکتور؛ فناناپذیر ایتالیایی! (+عکس)

اشاره به فناناپذیری در شعار تبلیغاتی سکتور به دلیل گروه محصولات مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و خاک و ضربه(تاحدودی) است. این شرکت علاقه خاصی به ارائه ساعت های اسپرت برای استفاده در طبیعت و سفرهای ماجراجویانه دارد. البته مدل های رسمی زنانه و مردانه نیز در کاتالوگ شرکت موجود است.

سکتور؛ فناناپذیر ایتالیایی! (+عکس)

طراحی ایتالیایی نیز مورد دیگری است که تاکید سکتور بر آن اشاره به ویژگی های سبک اثرگذار ایتالیایی در دنیای مد دارد. از این رو محصولات سکتور دارای روح اصیل ایتالیایی در طراحی خود هستند.

سکتور برای همه مدل های خود اشاره به موتور سوئیسی ندارد و تنها در برخی از نمونه های گران قیمت کمپانی بدان اشاره شده، از این رو انتظار می رود در مدل های ارزان قیمت تر از موتورهای ژاپنی میوتا یا سیتی زن که کیفیت بالایی دارند، استفاده شده باشد.

ساعت های سکتور از 50 تا نزدیک به 1000 یورو قیمت دارند و تجهیزات جانبی آن شامل جواهرات نیز طرح ها و قیمت های متنوعی را شامل می شود.

ساعتی را که مشاهده می کنید به عنوان گرانترین محصول سکتور در کاتالوگ کمپانی قرار دارد:

سکتور؛ فناناپذیر ایتالیایی! (+عکس)

این محصول برچسب قیمتی 940 یورویی را برخود دارد. سکتور شارک مستر بدنه هیبریدی از استیل ضد زنگ و پی یو(پلاستیک) دارد. شیشه ضدخش(یاقوت مصنوعی)، مقاومت در برابر نفوذ آب تا 10 atm و همچنین موتور اتوماتیک سوئیسی از دیگر ویژگی های این مدل است.

 

 

برچسب ها: ساعت ، سکتور ، برند ، پول نیوز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: