کد خبر: ۲۸۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
چنانچه با آرکتایپ برند خود آشنایی داشته باشید، انتقال پیام ها و مفاهیم مورد نظر به مشتریان بسیار آسان تر از قبل می شود و درک دقیقی از هویت تجاری کسب و کارتان و عوامل موثر در برتری آن نسبت به سایر کسب و کارهای مشابه خواهید داشت.

پول نیوز؛ سمیه علی اصغری- در دانش برندسازی و شاخه های مرتبط با آن، 12 آرکتایپ مختلف وجود دارد که کسب و کارهای مطرح جهان، یکی یا ترکیبی از آنها را به همراه دارند. چنانچه به خوبی با آرکتایپ برند خود آشنایی داشته باشید، انتقال پیام ها و مفاهیم مورد نظر به مشتریان بسیار آسان تر از قبل می شود زیرا بدین ترتیب درک دقیقی از هویت تجاری کسب و کارتان و عوامل موثر در برتری آن نسبت به سایر کسب و کارهای مشابه خواهید داشت.

درباره آرکتایپ بخوانید: 


رنگ شناسی آرکتایپ ها (+عکس)

برچسب ها: آرکتایپ ، رنگ شناسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: