کد خبر: ۲۲۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
مدیرعامل بانک صادرات گفت: بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده، میزان رضایت مشتریان بانک صادرات ایران طی سال ١٣٩٥ نسبت به سال قبل از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.
افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک صادرات
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شعب و واحدهای ستادی مدیریت غرب تهران، ضمن تقدیر از زحمات یکایک کارکنان این سرپرستی، خاطر نشان ساخت؛ بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده، میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک صادرات ایران طی سال ١٣٩٥ افزایش داشته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک با همراهی جام خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاونت شعب و بازاریابی و اسدی مدیر شعب غرب تهران ضمن بازدید از شعب دانشگاه شریف، سی متری جی و هاشمی غربی، با کارکنان و مشتریان در فضایی صمیمانه به گفتگو نشستند.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل و هیأت همراه پس از بازدید سرزده از شعب یاد شده، در ساختمان مرکزی مدیریت شعب غرب تهران حضور یافته و از واحدهای خزانه، حسابداری و اعتبارات نیز بازدید کردند.

مدیر عامل بانک صادرات ایران در جریان این بازدیدها، توصیه های لازم در خصوص تقویت بازاریابی در سطح شعب، کاهش مطالبات، افزایش سودآوری مستمر و پایدار، ضرورت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و اخذ کارمزدهای مربوطه بیان نمود و به نظر سنجی های انجام شده از مشتریان طی سال ١٣٩٥ اشاره کرد و گفت: بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده، میزان رضایت مشتریان بانک صادرات ایران طی سال ١٣٩٥ نسبت به سال قبل از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.

 وی تأکید  نمود: افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانک صادرات ایران، مسئولیت یکایک کارکنان این بانک را سنگین تر نموده که می بایست نهایت سعی و تلاش برای حفظ و ارتقاء جایگاه بانک نزد مشتریان و مراجعان، مبذول گردد.
برچسب ها: بانک صادرات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: